Mycket att göra ger lite bloggning

Ja så är det faktiskt just nu. Har jag inte gjort det ena så har jag gjort det andra och det är knappt jag har haft tid att skita (även om nu det tar lika lång tid som att bara pissa när det gäller mig).. Så jag antar att jag inte haft tid att pissa heller..
Men när jag tänker efter så har jag faktiskt pissat idag..3-4 gånger.
Det ja vill komma fram till att det tar lite längre tid att blogga än att bara gå och pissa.
Dessutom har jag inte haft något att skriva om, men ni ser ju -Det löste sig det med!

Ingenting är omöjligt!
...Förutom at hinnat blogga inom samma tid som ett toabesök tar.

Det var välla mycket text om ingenting? Min specialité.

Föresten så är jag jäkligt trött på alla kommentarer i bloggen som lyder ungefär;

"hej"
"fin blogg"
"skulle bara kika in"
"kolla in min blogg"


Det är sådär över-trevliga strunt kommentarer egentligen. Speciellt om man hittar cirka 39420 stycken likadana i andras bloggar.
Men sedan finns det ju också;

"VAR MED I MIN TÄVLING!!!


WWW.BÄBBE.SE
WWW.BÄBBE.SE
WWW.BÄBBE.SE
WWW.BÄBBE.SE"


Men jaa!? Jag förstod första gången!! Och dessutom kan man inte ha en adress med åäö! Idiot!
Sånna kommentarer bör svaras med:

"JAG VILL INTE VARA MED I DIN TÄVLING!!!!


JAG VILL INTE
JAG VILL INTE
JAG VILL INTE
JAG VILL INTE

...jag vill fortfarande inte.."

Kommentarer
Postat av: B

HAHAHAH!

2009-02-19 @ 19:56:11
URL: http://mandyshouse.blogg.se/
Postat av: Hemligt

var med och tävla på min blogg!! Du kan vinna toapapper värde 499 kr!!

2009-02-20 @ 00:37:18
URL: http://hejalex.blogg.se/
Postat av: Rojano

hahahah

2009-02-20 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0