Oups I saw him again!

Kollade ut från fönstret idag igen, och tur var väl det. För där gick han, Erik!!!!
Jag tänkte att han skulle till bussen så jag hade 10 minuter på mig att klä på mig och se någorlunda bra ut innan bussen skulle hinna komma, så jag rusade iväg genom dörren och ja, min plan fungerade!

För där stog han och jag gjorde någon form av "oj är du också här vad konstigt det kan bli min" Sedan log vi båda två så sa jag något i form med "Förföljer du mig eller?" (det var Exakt vad jag sa) och han skrattade "Nej, förföljer du mig?" Sen skrattade vi väl lite till och vi fortsatte liksom prata, så kom bussen och jag ljög till något i form med att jag skulle träffa en kompis vid märsta centrum (om han hade frågat om namn så skulle jag sagt Beatrice..) .. Jag är en sån himla bra lögnare, men vita lögner är ingen fara ellerhur?

Anyways! Vi åkte buss och jag gick av, nu vet jag precis i vilken port han bor..! Hihi.

Jag är sjuk jag vet, fär när jag gick av vände jag mig och gick hela vägen hem men det var Totally worth it!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag måste säga att du är duktig du. Men tänk om han råkar läsa din blogg helt plötsligt? :O

2009-02-04 @ 15:30:53
URL: http://tiion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha cp

2009-02-04 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0