Prrresents!

Nu såhär 100 år senare så tänkte jag i alla fall berätta lite om det jag fick på min födelsedag! Jag trodde att jag bara skulle få en massa saker till rummet (blev mycket sånt också) men jag blev skit glad när jag öppnade presenten från Donya, Niclas och David. Koss hörlurar som jag hade önskat mig! *Mega stort flin*

Sen fick jag tre tavlor av Mithila(?) Eller var det från allihopa? Det var i alla fall 3 tavlor, har ingen bild på dom men tanken bakom var verkligen finurlig. I like that kind of presents. Hon hade lagt ihop bilder på alla och hållit på, coolt var det!

Sedan måste jag ju nämna min fina tavla som jag fick av Beatrice som Bella har målat (Beatrice har också varit med och målat på ett hörn påstår hon men jag vet inte om den saken), den är Jätte fin och jag älskar den! Vet inte hur många gånger jag velat ha en tavla som Bella gjort? 



På morgonen fick jag också en skit cool stereo som man kan plugga in ipoden i, samt mp3n eller mobilen om man vill! Den är fan skit frän! :D På bilden syns också min dvd som inte är inkopplad än, fick den av syrran!



Kommentarer
Postat av: B

JAG VART MED! :O haha, jag målade faktikst nästan allt det lila! Sådeså!

2009-02-02 @ 21:10:11
URL: http://mandyshouse.blogg.se/
Postat av: THAAAI

Hahah :D! Det var från mig, bilderna är dock inte bara på mig... eller är dem? :O Who knows? Mithila might not be Mithila? :O hihihi :D Nä, men mjes! From me to you!



<3

2009-02-02 @ 22:42:13
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0