Shopping på hög nivå!

Efter min födelsedag bestämde jag och Bella/Fashion att vi skulle till stan, hon har rätt bra smak på kläder så jag kom ju hem med en helt ny garderob (kändes det som) och jag älskar den nya garderoben!

Och dessutom är Fasion den ända som säger ja till att bära ens 900 kassar med kläder och skit i! Haha, helt underbart. Hon gick runt där i stan och bar alla mina kassar och jag gick runt efter henne (hittar ju inte i stan). Sist jag var där frågade jag liksom om dom sålde möbler på Åhlens, så inne är jag!..



Efter shopping turen med Fasion så åkte jag faktiskt och shoppade igen, bland annat en jäkla massa ansiktsprodukter, som kostade skjortan och halva arslet. Men vad fan jag är bara ung en gång och dessutom har jag ingen annan att skämma bort än mig själv, så det är klart man får unna sig själv ett trevligt ansikte då! Eller? ;)







Summa  av inköp: 2 par skor, 2 par byxor, 3 par t-shirts, en skjorta, en lång kofta, en munkjacka, en jacka, 2 väskor, 2 sjalar, ett armband, en bh, ansiktsprodukter, en plånbok och ett par sköna hemma inneskor! Visst låter det bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite bohemic chic sådär

2009-02-02 @ 23:24:34
Postat av: Rojano

vill också ha pengar :(

2009-02-03 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0