Skola sova vakna donken

Egenligen behövs inget inlägg hehe, det är min dag det.. Först skola sedan hem, somna vid halv fyra och sov till klockan 18, väckte pappa och fråga vart fan morsan var. Jag var hungrig.

Så vi åkte till donken och sen åkte vi och handlade och nu sitter jag här i mitt söta fina gulliga najsiga coola rum!

Idag fick jag också publicera min hemsida(skolarbete), den finns inte för något speciellt utan den har jag bara gjort för görandets skull. Det vore fräckt att skaffa sig en hemsida istället för en blogg alltså. Kolla på hemsidan här!

Har också hört från pappsen att det finns ett akvarium här i närheten (mohahaha!) kanske kanske får jag också ett litet akvarium? Sweet, får börja kuckelura på ett par namn nu, Hihihi! Queen, King and Princess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0