Skum dröm

Inatt drömde jag något knasigt, läskigt, spännande och samtidigt kul!

Det började med att vi var i ett rum, jag, Beatrice, Rojano, Beatrices Brorsa och hans polare.

Nu vet ju alla som känner Beatrice att hon inte har någon Rockare till brorsa, men den här kille var hennes brorsa och han såg ut precis som en av de där i Kiss.

han såg ut som han längst till höger


Hur som helst..
Beatrice brorsa var ingen snäll typ, han var rolig tyckte alla men jag gick mest tyst bakom alla medan han visade upp hans rep-lokal. Ett rött rum, taket var rött, väggarna var röda, golvet var täckt av en röd matta. Och på väggarna var det fullproppat med affischer och skivor och allt möjligt.
Och såklart fanns det massor med instrument som Rojano älskade, hon sprang direkt och började trumma som en galning på trummorna och Beatrice brorsas kompis sprang efter för att se till så att hon inte tog sönder något.

Själv stod jag där bakom Beatrice som stod och pladdrade med sig själv, för hennes brorsa verkade inte ett dugg intresserad av henne utan han stod oc h gav mig äckliga blickar. Ni vet sånna där som klär av en med blicken.
Jag blev livrädd.

Och så fort Beatrice inte såg så kom han fram till mig och försökta taffsa på mig och pratade med snuskig röst så jag blev ännu räddare än livrädd, om man kan bli det!!

Ah och sådär fortsatte det, Beatrice och Rojano fick springa och dra bort honom från mig hela tiden och jag bara stod och skrek och grät för jag var så rädd. Men ingen verkade bry sig om att jag ville därifrån.

Så drömmen handlade helt enkelt om att jag höll på och bli våldtagen men att Beatrice och Rojano räddade mig hela tiden.
I love you guys! :D <3

Kommentarer
Postat av: B

Hahaha! Nä stackars liten..! Tur att vi räddade dig då! Brorsan är iten fullt så farlig i verkligheten..

(=

2009-02-20 @ 13:01:01
URL: http://mandyshouse.blogg.se/
Postat av: Rojano

we are your heroes:D

2009-02-20 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0