Tandläkarbesök

Jajamensan, idag ska jag till tandläkaren. Bokade tid där för jag kom inte på min andra tid. Då jag tänkte att jag skulle vänta på sms:et man får dagen innan. Nähä då ska min mobil gå och dö, och såklart kom sms:et under den dagen..
Men nu har jag då alltså en ny tid, så den ska jag på.

Sedan ska jag till tandläkaren igen på tisdag för att göra en kontroll innan min lilla lilla lilla pyttelilla operation jag ska göra i käften (tänkte att ni skulle förstå hur liten operationen är om jag säger lilla några gånger)..

En sak till! Jag vaknade av mig själv idag, klockan 7! Precis när jag skulle vakna, Precis när min väckarklocka Skulle ha ringt, om jag hade ställt in den. Ibland har man tur.

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Kikade in i ditt rum idag när jag förbi på dagen.

Fan va fint det är =) Hyllan var ju pricket över i:et :-) Kul att du fått upp ramen som du fick av oss också!

Puss å kram <3

2009-02-20 @ 12:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0