To much to do and to little time

Jag förstår inte hur detta är möjligt? Har jag inte bloggat på hela dagen?? Shame on me! ;o

Men jag har haft annat för mig istället, gjort en fördjupnings uppgift till webdesignen samt umgåtts med Fashion typ halva dagen. Galet.

Dessutom har jag en precent till vinnaren i min tävling, Rojano ;) Som väntar i min ficka just nu. 

Och imorgon ska jag skriva en jätte kul nyhet till er! (Vill inte göra det nu för jag vill ju ha något att se fram emot imorgon). Påtal om imorgon så har vi prov i matte och det är en uppgift jag hatar:

"År 2000 steg folkmängden i en kommun med 3% och näst följande år (2001) steg folkmängden med x%, hur stor är den procentuella förändringen på perioden av två år?"

WTF?! (=What the fuck??)


Jusste, jag tog en Fast trip to China också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0