Wiho

Igår hänge jag med mor och far till Kista, mor min hade hängt undan en kjol, en kjol som hon redan har en exakt likadan av men som tydligen är lite trasig! Well well!

Vi kikade sedan runt efter ett par nya pjukks till farsgubben men vi hittade inga. Så istället vändes frågan mot mig "Vill du ha någonting?"... Det var bara raka vägen in på Gina som gällde, fram med ett par nya jeans-tights i en ljusare modell än jag redan har. Har för mig att jag nämnt förut att det går snabbt att shoppa med mor och far? :)

Så vad händer idag då??
Dennis ska tatuera sig, sedan ska vi iväg till Väsby och shoppa, jag och syrran! Vi ska leta efter en present till Dennis som fyller år på tisdag om jag inte minns helt fel.. Sen ska jag bli lämnad där och springa runt lite själv innan jag ska hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0