Bye bye klassmates!

Jaha, Slemme har slutat och Bella ska också sluta... "När sju tjejer i klassen blev fem". Det känns lite könsdiskriminerande haha!

Nej då, vi ska nog klara oss tjejer! Det är vi mot killarna!

Från en sak till en annan så sitter jag just nu hemma hos mig med Elsa, vi har precis tryckt i oss två hamburgare var! Tänk er sånna där goda med stekt vitlök på och smällt ost med ketchup och senap! Mums! .. Fast just nu blir jag bara äcklad av tanken, mehehe!
Lite sen middag kanske, men det blir ju så när man slutar klockan fem! Usch! Vi har tydligen prov imorgon också! Men det ser jag fram emot för det är en svenska uppsats och sånna brukar gå galant! :D

Have a nice evening everybody who's reading this without letting me know!

Kommentarer
Postat av: :D

HAHAHAHAHAHAAHAHAH!

va skönt för er att slippa dom två största töntarna på denna jord :) jag vet två som är överlyckliga iallafall! för skit vill ju ingen ha något att göra med :)

2009-01-17 @ 00:04:28
Postat av: Sophia N

Mja... Jag är då inte lycklig!

2009-01-18 @ 10:04:52
URL: http://sosecret.blogg,se
Postat av: :)

torsk för dig då :)

inte för att dom är något positivt men men...

2009-01-19 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0