En lugn hemma-fredag kväll!

Ikväll har jag umgåtts med Sandra, Dennis och Malin. Jag och Dennis gick tillsut upp till valsta (efter många om och men) vi köpte en chips påse, dipp, pringles, två choklad kakor (det var två för 30 och det bangar man ju Inte på!) och till det blev det läsk såklart. Så här sitter man, efter att man har tryckt i sig både det ena och det andra. Och ja, man orkar liksom inte gå längre än hit. Så jag lär sitta här, det är tur att jag kan snurra på stolen för då kan jag se på Let's Dance samtidigt, men jag har en aning om att jag missade Bella den här veckan också? *Slå mig i huvudet med en tekopp*

Det har varit en bra dag i alla fall.
Även fast kvällen är allt annat än varm,
ja den är faktiskt kall!
Jag har mycket i min ändtarm,
men vad gör det om hundra år?
När jord är allt av mig som då återstår?
Pussen och kramen
från den tjocka tunga endtarms damen!


Well well, nu ska jag ägna mig åt annat. Ska kanske börja på en blogg beställning, we'll se about that! Until that, take care everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0