Färgar hår!

Nu sitter både jag och mamma inlindade i en varsin handduk, anledningen är att mamma ville att jag skulle färga hennes underhår. Jag vet inte riktigt vad som hände men nu har jag färgat mitt underhår också *Gör vågen med mina två armar*
Men det blir nog fint, ellerhur? 
Jag fotade det ifall någon inte vet hur det ser ut när man färgar underhår, haha :D
Ni ser också att det är lite tajkon färgning, men det hör ju till! Vi är trots allt familjen tajkon!

Här ser ni en bild på mitt underhår som ska bli mörkbrunt enligt mamma?

Vad gillar ni mina fallande gubbar på bloggen föresten? Haha, jag ska nog ta bort dem. Eller?


Have a nice evening everybody who's reading this without letting me know!


Kommentarer
Postat av: Anna

SV; Åh tack så mycket! :)

2009-01-11 @ 20:35:19
URL: http://pygmeanna.blogg.se/
Postat av: Al

Det ser fint ut! Men har du färgat överhåret också, för på bilden är det ju brunt? :)



Keep the fallande gubbarna!

2009-01-12 @ 00:44:34
Postat av: Sophia N

Svar: Al

Haha nej det var nog bara smutsigt, hahaha!

2009-01-12 @ 08:57:59
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: Rojano

Hoppas det blir fint då :D

2009-01-12 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0