Framsteg framsteg!

Nu kommer det en uppdatering både från gårdagen och idag! För det har hänt en hel del!
Igår dök garderoberna upp så snyggingen monterade upp dem, sen dök fönsterrutan upp och den satte dom in!
Och idag målade målaren fönsterkarmarna och elementet, och sen har snyggingen börjat lägga mitt golv! Tjoho vad roligt det är att se att det händer saker där inne! Man tittar bort en sekund sen ser man nåt nytt (ungefär så känns det)

Jag fick tyvärr ingen bild på snyggingen för jag vågade inte fråga om jag kunde få fotta honom så jag försökte fotta honom i smyg men då dog batteriet :(

Mycket roligt att det händer nåt i alla fall!


Garderoberna dök upp!   Här kan man se när garderoberna är på plats! Redan efter en halvtimme lite drygt så hade han redan byggt ihop dom!

Här är nya dörren på plats! Tjoho!

Nya golvet börjar ta plats! Tjohej vad fint!     En bild på min nya lampknapp och de nya elledningarna!      Bounty ville gärna vara med och spana in mitt nya rum!

Det var bilderna för nu! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Pluppie

Novell eller uppsats, spelar ingen roll, you do it soWELL! (novell if you know what i mean ;)) Hahahahhaha..... allt blir så kul när man är sjuk.. i huvudet. :] <3

2009-01-14 @ 16:49:51
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Syster Donya

Va kul att det har tagit fart i rummet nu =)

Hoppas att det hinner bli klart till din dag.

Vad önskas i present då? Nått som du vet att du vill ha eller behöver till rummet??

<3<3<3<3<3

2009-01-14 @ 19:18:14
Postat av: Sophia N

Ja du Don i HA, det finns jätte mycket jag önskar mig till rummet men man vågar liksom inte önska sig nåt innan man vet hur det blir!

Svart, vitt, silver och mörklila är färgerna i alla fall!

Men som sagt, det är svårt att sätta fingret på vad man vill ha, speciellt när jag är så petig hehe :D

2009-01-14 @ 22:10:46
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: EMMI

I löööve ju too happyface! Hahah, fuckface användes väldigt flitigt också :D hahahha :D

2009-01-14 @ 22:50:14
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Syster Donya

okej men du kan väl fundera på saken?? :-)

2009-01-16 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0