Hur ond är du? Hur många kommer du ligga med i ditt liv?

Jag minns att jag har gjort det här testet förut. Men minns inte vad jag fick då, det vore dock intressant att veta om jag är mer ond nu eller då? Förmodligen mer ond nu, haha!

You Are 62% Evil
You are very evil. And you're too evil to care.
Those who love you probably also fear you. A lot.
                                                           How Evil Are You?



Haha, efter att man har gjort ett test så är det ju bara att fortsätta, jag ville gärna veta hur många jag kommer ha sex med i framtiden haha!

You Will Sleep With 11 People
Better get cracking!
How Many People Will You Sleep With?


...Vi får väl hoppas att den elfte är min man som jag kommer leva lycklgi med i resten av mitt liv tills döden skiljer oss åt! *Tår i ögat och ett leende*
Sen får man ju inte glömma bort att tänka att det här naturligtvis inte grundas på en vetenskaplig grund. Hehe för att uttrycka sig en gnutta klokt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0