Kläder, kläder och åter kläder!

Hej hopp!
Mina kläder är tillbaka!!!!!!
De hade tvättat alla kläder, manglat dom och vikt dom så det var bara att sätta in dom i skåpet och välja vilken hylla som skulle ha vad! :D Jätte kul, och nu kan jag ha kläder som passar mig perfekt istället för kläder som liksom sitter sådär nästan jätte bra!
Jag vet inte med er, men jag är lycklig i alla fall! :)


En bild så ni ser Ungefär hur mycket kläder jag har helt plötsligt! Välkomna hem! <3

Det som jag valde att slänga ska en av mammas jobbarkompisars dotter få!


Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Fan va kul :-)

2009-01-19 @ 18:10:07
Postat av: Herman

Jo då , för fan :)

Är också lycklig ;D

2009-01-27 @ 13:32:27
Postat av: Herman

För din skull menade jag då alltså ,

2009-01-27 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0