Klart till min födelsedag??

Mamma sa just att hon pratat med målaren som var här tidigare idag och målade taket sista vändan!
OCH VET NI VAD?
Han sa att det kanske inte alls är omöjligt att få det klart till min födelsedag, kan ni tänka er? Jag ler från öra till öra, tänk om jag får sova där -Natten till min födelsedag? Wiho! Så får familjen komma och väcka mig, precis som det brukar vara!
Åh jippi! Hoppas hoppas!

Och några saker till!
Mina garderober har tydligen kommit och nu väntar de på att få sätta in dem när rummet är klart för det! Wiho! Dessutom har mamma fått veta att jag kommer få en vit dörr in till mitt rum!! (Förut hade jag ju en brun!)

...Allt är så roligt så jag vill nästan gråta av glädje!

Kommentarer
Postat av: Rojano

Ååh vad kul!!! :D hoppas rummet hinner bli klart då! håller tummarna

2009-01-12 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0