Nalle.

Bjuder på lite härliga fjoll bilder!

Världens bästa Pelle och jag!
       Världens sötaste Pelle!     
Pelle och jag!                                      Pelle!

" jag har älskat dig,
jag har längtat efter dig,
jag har lekt med dig,
jag har pratat med dig som om du levde,
jag har sovit med dig,
jag har smutsat ner dig,
jag har tvättat dig,
jag har glömt bort dig,
jag har slängt dig i en kartong i källaren,
jag har hämtat tillbaka dig,
jag har älskat dig,
och ännu har jag inte slutat "

Sen får man ju själv avgöra hur pass seriös jag är i det här inlägget eller ej.

Kommentarer
Postat av: Rojano

Jag tror nog jag är ganska säker på hur pass seriös du är :)

2009-01-12 @ 20:37:35
Postat av: Sophia N

100% Seriös? ;)

2009-01-12 @ 20:47:56
URL: http://sosecret.blogg.se/
Postat av: THAAAI

PELLE FTW! Det var ett bra val när vi bestämde oss för att åka iväg och hämta hem Pelle till sin rätta ägare!

2009-01-12 @ 22:02:08
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0