När ödet får bestämma!!!

Kom precis hem!

OCH TROR NI INTE ATT DEN DÄR UNDERBARA KILLEN KLIVER PÅ SAMMA BUSS SOM MIG?!

Han log mot mig och blinkade. Jag tror jag dog.

Han satt med några, och jag med Frida så vi kunde inte prata. Men hela jag ville jag ville skrika! Jag åh...
Jag är nog kär, kan man vara det? Kan man bli såhär vansinnig i någon man inte känner? I någon som han?
Han är Mr. Mystery, Erik som han heter. Men jag är nog kär i dig Erik! Läser du det här så hör av dig!

...Jag börjar bli galen! Galen, galen, galen i dig?

Ödet leker med mig. And I love it.


 


If I only knew your name
I'd go from door to door
Searching all the crowded streets
For the place that I once saw

If I only knew your name
I'd go from door to door
Tell me have you seen the guy
I've met just once before

One Night of Love
Nothing more nothing less
One Night of Love
To put my head in a mess
Is that you on the bus?
Is that you on the train?
You wrote your number on my hand
And it came off in the rain

Kommentarer
Postat av: EMMI

Mr. Mystery! Sounds... Mysterious :O!



En fågel viskade i mitt öra och sa att du kommer träffa honom igen. Eller så är det bara mina 2,7 procents synskhet som spökar. Minns du skon under sängen till vänster? Så säker är jag :D!





DU É BÄST!

2009-01-25 @ 00:35:39
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0