Nya släktingar!

Idag har jag träffat min farmor för första gången (första gången jag kan minnas henne i alla fall) och det var intressant. Förstog ju inte så mycket av vad hon sa då det var på finska men.. Aja.
Träffade också en av mina fastrar, som jag har ett svagt minne av nånstans i huvve. Hehe!

Well well, de var här och fikade i alla fall, sen bytte vi lite telefonnummer och sånt. Kul kul! 
Kanske blir man bjuden på släktträff? Who knows?

Tidigare idag var jag hos Beatrice och vi bakade, haha jag blandade smör, socker och kanel till bullarna. Det räknar jag som att jag var med och bakade. Resten gjorde i alla fall Beatrice! haha ursäkten hon hade för att få baka bullar OCH hallonmuffins var att hon var sugen. Haha sjuk hon är!
Sen kan ni ju gissa er fram till att vi kanske drack kaffe och fikade? Om inte, så drack vi kaffe och fikade.. :D

Nu har jag läst lite tyska och skrivit lite "kom ihåg" i hand flatan (även kallat fusk, men jag kallar det Kom Ihåg grejer). Och nu ska jag nog börja tänka på soffan (dvs sova). I morgon kanske jag, mamma och pappa åker och köper mig en säng! *Vågen med mina ner kluttrade händer*

God natt på er people! Kul att fler hittar hit, hihi. Skriver ni någon kommentar så kanske jag hittar er också?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh va trevligt du har haft!

Ohh så du läser också tyska! jag kan säga något enkelt: Hallo! Wie heibt du?



+ B ska utalas som Ss för att jag hittade inga tyska B. ;)



Puss&Kram



Sara.

2009-01-19 @ 16:48:48
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/
Postat av: Syster Donya

Hur var det att träffas då?

Hörde att ni är å köper säng nu =)

2009-01-19 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0