Nytt utseende igen!

Jag tröttnar nog alldeles för snabbt på mina blogg designer, är det bra eller dåligt? Kan ju inte jag bestämma! 
Men det är bra att ändra lite för då får man lite mera lust att skriva, dessutom är det jätte roligt att sitta och hålla på med bilder, textsnitt, storlekar på texterna, färger, former och länkar osv!
Men det hade aldrig gått lika bra utan Designadinblogg.se!

Jag har gjort en kategori till "Nya rummet" där jag tänker samla all fakta tillhörande mitt rum, så om du är intresserad över att se hur det går så kan du alltid hitta det nyaste i den kategorin! Härligt värre va?

Från en sak till en annan, eftersom att jag är sjuk fortfarande så har jag bara suttit inne den här helgen! Jag har haft sådan feber att jag knappt orkat mig upp ur soffan (min sovplats) så när jag blev sugen på choklad fanns det bara en utväg... KLADDKAKA!!!!!

Kladdkakssmet, mums! +En hårborste?

Varför det ligger en rosa äcklig hårborste på min diskbänk har jag ingen som helst logisk förklaring till, vilket i sig låter ganska logiskt i alla fall, vilket också får det hela ologiska att bli lite logiskt ändå? Även om allt nu blev lite komplext.. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0