Omgjord hall!

Mitt nerbrunna-fiasko, satte fart på lite andra förändringar i huset också! Hihi, inte nog med att det blev svart itaket i hallen så ville pappa gärna måla om både taket och väggarna. Och när mamma förklarade i affären att hon ville ha mörk lila väggar så hade nog jag också börjat fundera om alla hästar var hemma. Hehe!

Men det blev ganska coolt ändå, de ska måla om de bruna dörrarna också, kanske beror på min fina vita dörr? Who knows?




Jag och kära moster kallar färgen för "Krossade plommon" eller alternativt "Plommonsylt". Haha, det ser väldigt halvtaskigt ut just nu med olika färger på dörrarna, men jag tror nog det kan bli riktigt snyggt ändå, med rätt belysning and so on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0