Prinsessan på soffan!

Igår somnade jag vid halv ett och sov till elva?
För er som vet hur våran lägenhet ser ut så förstår vem som helst att man borde vakna så fort någon stiger upp/går på toa/lagar mat... Men inte jag! 
Hela familjen har käkat frukost och duschar och haft sig men jag sov vidare utan problem.. Skumt! För några dagar sen vaknade jag inte ens när målaren var här och målade så jag visste inte ens att han varit här. Haha! 
Bara inte det här inlägget ger någon tjuv någon konstig idé nu!

Nu är jag sugen på att spela sims! Det har jag inte gjort på hela jullovet (för mig är det fortfarande lov då jag inte varit i skolan än, hehe)
Fast jag vet inte om jag orkar, i så fall gör jag en ny familj och det vet jag inte heller om jag orkar riktigt.. Känner mig lite seg idag alltså.
OCH ställde mig på vågen idag, vilket jag ångrar såhär i efterhand. Den visade nämligen inte alls det jag ville, vilket resulterar i att jag aldrig mer kommer att äta, vi får väl se hur det går!

Idag har jag inga planer alls förutom att jag måste duscha för jag är sådär äckligt ofräsch igen, har ett svagt minne av att jag varit ofräsch i ett tidigare inlägg också. Jag kan ju beskriva ungefär hur ofräsch man blir efter nästan en veckas feber?

1. Jag har backslick gjort med gelé (Och egentligen har jag inte gjort ett skit med håret)
2. Min tröja har klibbat fast sig i armhålorna (Haha skoja, nej men har haft samma t-shirt i typ tre dagar och nätter)
3. Jag luktar svett och döljer det med deo titt som tätt.
4. Fotsvett (orkar inte byta strumpor)

Have a nice day everybody who's reading this without letting me know! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0