Prrrresents! For me?!

Som jag nämnde för ett par timmar sedan (i ett tidigare inlägg) så var jag hhos min storasyster där också min moster var. Och hon hade med sig en present till mig! *Mega flin från öra till öra*
Och Camilla hade skrivit ett jätte fint kort också, tack tack!

I paketet var världens coolaste lampa, som jag hade sagt till Bella "Den är Fashion!"
Och det är den faktiskt, först ser den liksom svart ut, men när man tänder den så ser den lite lila ut. Bättre än så kan det inte bli?
-I absolutely love it!

 

Och såklart så var där också ett kuvert från momi och mofi från finland, Tyvärr var inte min favorit dikt med från nåt tidigare kort: "Om du hör nåt i marken som burrar, så är det momi och mofi som hurrar" (nåt liknande).
Men det låg 500 kronor där i så det jämnade ut sig ganska bra i alla fall *Mega flin igen*



Tack så mycket! Lampan är pimpisch najsisch och pengarna får plats i plånboken :)

Kommentarer
Postat av: Bella

It's soo fashion !!! Totally

2009-01-29 @ 08:32:52
Postat av: Sophia N

I know! Totally!

2009-01-29 @ 08:40:02
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0