Pyssel!

Idag hade varken jag eller Sandra någonting att göra, så vi kom fram till att "vi" (dvs Sandra) skulle inviga hennes målarfärg vilket innebär att jag skulle titta på. Haha!

Men det började liksom klia i fingrarna så jag ville rita (känns mer som mitt teritorium än att måla). Anyways, så ville jag rita Marilyn Monroe (Hahahha) det blev AS FULT för hon ser ju så jävla drogad ut på alla bilder??

Så det blev en blyerts bild på madonna istället, det var lättare!


Enligt Matteo var bilden fin men att hon hade för stort höger öga, well well do it better then?


Voilá, vet inte om det är sådär as likt men det ska i alla fall föreställa Madonna. Tyvärr gör inte fotografiet bilden rättvisa (Vad fan tänkte fotografen med när hon/han fotograferade??)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0