Ritat!

Jag förstår inte varför jag sitter och ritar när jag absolut inte har tid för det? Läxorna staplar sig på rad i mitt huvve (inte i en hög som det vanligtvis brukar vara).

Men men, nu har jag i alla fall fått rita av mig för dagen, och även denna gång blev det en halv-taskig bild på Madonna. (För er som inte såg att det var madonna på bilden tidigare). Endel tycker att den förra bilden är lik hon i Titanic? Kanske kanske inte. 





Nu funderar jag på om jag inte ska välja ut två av mina teckningar och hänga upp dem på väggen? Som två tavlor? Har ju några bilder att välja på så vi får väl se vad jag hittar på. 
Det är ju bra mycket mer personligt med bilder man har ritat själv, kanske också roligare att visa upp dem då, tihi :)

Som ni ser så är inte händer min favorit grej att rita precis. Hår därimot är mycket roligare!

Well well, sov gott/god morgon eller när fan ni nu hade tänkt läsa det här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0