Shopping!

Igår var nog en jävla kul dag, vill jag påstå!
Jag, mor och far drog nämligen på en rejäl shoppingrunda på IKEA (med stora plånboken med oss :D). 
Det tog så lång tid att vi hann byta årstid på vägen dit (min dåliga humor). För först var det vår, sen blev det bara snökaos och det var lite riskabelt med vårt släp med sommardäck på, men det gick bra! 
Det var lite långtråkigt att åka bil så jag började radera lite kontakter på mobilen (det var pappas kontakter också) haha så började jag garva för pappa är inte världens bästa stavare. Hur skulle ni stava namnet Marie-Louise? Förmodligen som jag skrev det? 
Haha, inte pappa, han hade skrivit "Marilois" hahaha, tyckte det var lite skoj. Det låter ju vettigt men. hihi!

Sen lyssnade jag på mamma och pappas diskussion om vägen till ett ställe i stan:

mamma "Ja men vad heter det där stället där alla bratz finns?"
pappa "Stureplan"
mamma "Ja juste, man åker förbi där ner till vänster"
pappa "Vänster, vilket jävla vänster?!"

Aaah, sen kom dom inte så mycket längre. Hehe. Bor alla bratz på stureplan? Haha?

Anyways, vi kom hem med:
En säng, ett nattduks bord, ett datorbord, en hög byrå (som vi tänkte ha tv:n på men vi såg när vi monterade den att det var en inbyggd spegel så nu är det mitt sminkbord istället), en matta, en taklampa (som jag ska ha på väggen), en Knubbis lampa (älskade namnet), en matta, en väggspegel och gardin stänger! 

Sen begav vi oss hem, hihi!

Bildbevis kommer förmodligen senare idag! Håll ett öga eller två öppet ;)

Kommentarer
Postat av: thillsithullsi

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!

2009-01-21 @ 18:40:56
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0