Snygg garderob montör!

Alltså han som monterar mina garderober just nu, han är så jäkla snygg så jag dör. Han är snaggad, har örhänge i ena örat, snusar förmodligen och ser sådär lite halv farlig ut. Så fort han är här så vill jag prata med honom!
"Oj, det där ser ju jääätte tungt ut att bära alldeles ensam?" *Blinka med ögonen*
"Nehe då, det är ingen fara, bara man får ihop dom så är det lätt som en plätt!"
*Svimma*

Nejdå, men det är sånt här som förgyller vardagen, snygga äldre killar. Mjau!

Åååh nu hör jag att han borrar, måste se otroligt sexigt ut.
Jag tror jag behöver hjälp, omedelbart?

Om inte annat kan jag sätta mig på golvet utanför rummet och känna vibrationerna från borren i golvet och på så sätt bli stimu......... Vafan håller jag på och skriver? Ibland tror jag att jag bjuder För mycket på mig själv?


Riktiga bilder kommer strax!

OJ! Nu kommer det ett fönster flygande genom hallen in i mitt rum, här händer det grejor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, lilla du, ibland bjuder du för mycket på dig själv... Älskar dig!

2009-01-15 @ 14:41:51
Postat av: Sophia N

Haha, jo kanske det mamma ;)

2009-01-15 @ 19:32:55
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0