Upprustningens början!

Rapporten visade att allt skulle ut, hann tyvärr inte fota när det stod två starka tjejer inne i rummet och slängde ut saker via fönstret. Mina saker. 
De rev till och med ut golvet!

Och sedan efter ett par dagar dök målaren upp! Honom tycker jag om!
Han började genast att riva bort tapeter och spackla och måla och ha sig, han har varit här i tre dagar nu om jag inte minns fel!
Super! Man kan inte låta bli att tänka att man kanske kanske kan flytta in snart, kanske till min födelsedag? 

Några redskap målaren använder för att måla om hela rummet både på väggarna och taket!             Massor med verktyg behövs för att man ska kunna bo där! Hihi!

Den lilla svarta lådan som står i ena hörnet på bilden till höger, det är någon sort luft maskin som ska suga bort fukt? Om jag inte har fått något om bakfoten dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0