Va é det för en dag, e det en vanlig dag? NEEJ!!

För de e Sophias födelsedag hurra hurra hurraaaa!! :D

Dagen började as nice, förutom att jag blev otroligt pissnödig vid 04:55 och gick upp och pissade, vilket jag inte borde ha gjort då hela familjen stog utanför dörren och gjorde iordning min frukost på sängen (hehe). Alla blev skit sura men jag var ju så jäkla kissnödig så jag sprang på toa och la mig fort tillbaka och "sov" i sängen. Fast då hade redan min febriga storasyster lagt sig där så vi båda "sov" medan mamma pappa och Dennis kom in och sjöng för mig, haha!



Är hon inte söt när hon sover??

Ha den äran på födelsedagen kära mig själv! <3
Jag ska visa vad jag har fått senare, sanslöst fint! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0