Vem är han?

JAG BLIR GALEN!
Jag har upplevt ödet, egentligen är nog det här ett ämne som platsar bättre i min dagbok. Men i alla fall!

Hur stor är chansen att man:
Först träffar en ursöt kille på busshållsplatsen, han börjar prata med en och försvinner sedan hastigt?
och sen! Att man 2-3 månader senare, står på busshållsplatsen och ser honom komma gåendes?! Och att han då hälsar på en precis som förra gången?
och att han sedan står och pratar med någon och man hör hans namn?

Vem är han? Var bor han? Jag vill veta Allt!!!

De som känner mig vet att jag och ödet har en alldeles för bra relation med varandra. Dvs. jag tror att allt hänger på ödet! Gah jag vill träffa honom igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0