HEJ!

Har haft internet trubbel, internet monstret har vart i farten och gjort det svårt för mig att ens kunna se min egen blogg (ni kan ju tänka er hur svårt det blev att blogga då). Men nu är jag här..!

Igår kväll satt jag med Beatrice på balkongen och rökte vattenpipa mellan 19:00-12:00 ungefär, vi lyssnade på musik, drack massor med kaffe och tog det lugnt helt enkelt. Skit skönt att inte behöva göra något utan att bara kunna vara Ya know it's like as if we were like totally buddys. Sen gick en snubbe förbi min balle (balkong) och såklart heja jag på honom, han berättade att han skulle iväg på krogen typ, a men en timma senare kom han tillbaka och han hamnade på min balkong med mig och Beatrice och drog inte förns långt inåt natten. Här lär man känna nya människor på djupet!



Och ett luddigt meddelande:
Fan vad jag har saknat dig, hej igen big bear :)



Och nu ska jag städa lite innan mor och far rullar hemåt!

Puss på er! Fler bilder kommer, när jag har internet på andra datorn!!!

Kommentarer
Postat av: D

ja de var ett skumt meddelande! var de till dig eller från dig? hehe! händer mer i veckan då?

2009-05-03 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0