Jävla skit helvetes piss osv

Inget Desperate housewives för min del ikväll. Tydligen fel på boxer just nu. Kul KUL KUL KUL KUL!!
Säg mig vad gör man en kväll utan Desperate housewives?! Tar självmord? Åh, nä. Men man dör typ halvt.

Suck.
Jag blir straffad för att jag skrattade åt Guggen när han fick underkänt på tentan och nu får jag inte se på min favorit serie. Man får vad man ger.

Dubbel suck.

Puss på er!

Påtal om Puss på er, kommer ni ihåg den tiden då jag sa Smell you later?

Omröstning:
Puss på er! 
I slutet av alla inlägg ELLER:
Smell you later!



UPDATE:

FEMMAN FUNGERAR IGEN!

Kommentarer
Postat av: D

Puss på dig e alltid rätt! jag ska vara hemma imorgon från skolan skönt

2009-05-05 @ 22:13:06
Postat av: Rojano

Smell you later!

2009-05-05 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0