Musik utan kopplingar till händelser/personer

Visst finns det låtar man alltid kopplar till någon händelse/person/sak? Förjävligt kan man tycka, om man nu råkar vara jävligt olycklig och har kopplat Leona Lewis - Angel till någon och den spelas konstant på radion. Lite jobbigt kanske. Fast då kan man (som i mitt fall) koppla Leona Lewis - The best you never had, till den personen istället, eftersom att den också spelas på radion!

Därför blir jag så Jävla Glad när jag hittar mina favorit låtar och inte kan koppla dem till någon händelse eller person. That's nice!

Som ett exempel, min favorit låt från filmen Grease har inte kopplats till någon. Himla härlig låt.. Ohja! Jag sjunger alltid alltid till den här låten. Blir så glad :)



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Åh nice ju!

2009-05-04 @ 16:17:37
URL: http://mandyshouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0