Betapet + Diana + Musik = Snart plugg

Egentligen skall jag ju sitta med näsan i uppsatsen men så är inte fallet. Istället blir det BETAPET med Diana där borta i Norge. Hon vinner typ alltid men min statistik är inte helt åt helvete i alla fall... Jag blir nog bättre snart!












Har också hunnit med en liten snabb biltur med familjen Tajkon till El giganten för att köpa en ny platt TV till(hör och häpna) -Husvagnen! .. För det är lydligen för jobbigt med en tjock TV där, jag tror nog att jag ska låta mamma och pappa se på TV i mitt rum och se vad de säger ;)

Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag klantade mig medan jag hoppade runt som ett cp med Hubbe(Sandra å Dennis hund) så min mobil flög ur fickan och gick i delar, inte sånna där onödiga delar utan den gick i sånna där delar som den annars ska kunna göra. Dvs jag trodde inte det var någon fara, utan byggde ihop den och körde mobilen som vanligt -tills den dog!! BUHU. Och nu vettefan vad det blir för telefon!

Suck to be me!

 

Skit ner er hörrni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaa!! Bra att mobben funkar igen! Platt TV i DITT um??? Hahhaa!! Den var rolig den... Kram!

2011-02-23 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0