Borta bra, hemma bäst .. Men just nu är det pest!

HEJHOPP GULLEFJUN! :)

Idag har jag varit i skolan och räknat matte, på lovet liksom *yay* men vad gör man inte för att säkra sin framtid och kunna komma in där man vill sen???

Såg också att jag fan fått kommentarer i bloggen, tycker inte om er som är anonyma. Skäms! Hade missat kommentarerna därför att jag tydligen har haft på spärren så att alla måste granskas och godkännas först(hade glömt det). Men nu syns i alla fall allting preciiis som det ska vara. Halelujah!

Fick en fråga om håret. Nu är mitt hår så likt min riktiga hårfärg som det kan bli tror jag, vi får ju bevittna hur gräslig utväxten blir och om jag måste färga om det igen. Men vi håller tåspetsarna på att så inte är fallet. :)

Och så ett bild bevis såklart:


FLOPP ELLER TOPP?

Jag tycker att skillnaden är enorm men jag har inte fått några kommentarer om det i skolan än. Så det är väl inte så himla stor skillnad då ... Tråååkigt! Jag ser ju helt annorlunda ut!! :o

" Nu ska det packas och iväg ska vi fara,
i husvagnen ska vi vara.
Nato är med mig hela tin,
vi får se om hon tycker vagnen är fin. :)
För inget vatten i kran vi har,
det ska göras om.. tar nog ett par dar.
Skönt att kunna fly härifrån då.
Så vi rundar av med ett redligt hejdå!"

Vi har inget vatten och elen kärvar, så vi drar dit så vi kan laga mat som folk och ta en dusch helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Philip

LOVES IT!!!!

2011-02-28 @ 14:59:55
Postat av: Sophia Nöjd

Fan vad najs Phillepille :D :D :D <3

2011-02-28 @ 15:03:21
URL: http://sosecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0