TJENARE BLOGGEN!

Long time no spelling at all?? :D Blev så JÄVLA taggad på att skriva lite här, har suttit och läst en massa gamla inlägg om den tiden då Ida var en fitta mellan varven och ibland var hon helt okej. Fan vad vi stulade fram och tillbaka "to be or not to be friends" men nu är vi i alla fall vänner och det är slut på skitnacket, allvarligt talat.
Man måste mogna ibland och nu är allting helt okej. Nu är jag då hos Ida (haha den fittan). Skoja.

Hon diskar ett berg av disk här och jag roar mig själv för det är jag jävligt bra på.

För övrigt så ser mitt liv ut såhär: Försöker överleva skolan så att jag kan fortsätta plugga sen. Lite kul att jag ska plugga vidare när jag knappt tar skolan seriöst? Huvudsaken jag inte tar mig vatten över huvudet, jag håller mig flytande så att säga.
Ska hem sen och skriva ett par rader på en uppsats senare. Mest ordbajsa tror jag så det blir lite utfyllnad på skiten. Så seriös jag är. Helt otroligt.
 
Och kärlekslivet: Jag är förälskad i en, två, tre... Mja fyra killar samtidigt. Någon av dem måste ju vara Mr. Right?? :D Nä, så är väl inte riktigt fallet ändå .. Men kul om det vore så. Ha ha ha.

Den här bloggen är nog den blogg jag haft som speglat mitt liv och min vardag mest ändå, det står fan mer eller mindre om allt här och fan jag vill verkligen kunna vara så rolig och kunna formulera mig sådär som jag gjorde förut. Fan att jag är så mogen nu för tiden, verkligen . jätte . tråkigt..

Nu ska jag runda av detta * gör en cirkelrörelse med armarna*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser dej framför mig göra armrörelsen, asg...

2011-02-23 @ 07:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0